Zwemmen met dolfijnen!

12 oktober 2013 - Lovina, Indonesië

Dit wilde ik jullie écht even laten weten!!

Gister ben ik dus weeeeer naar de dolfijnen gaan kijken om half 6 's ochtends, maar de keer mocht ik het water in!!! Bij de dolfijnen!! Op een gegeven moment waren er overal dolfijnen en alle boten bleven een beetje stil hangen, omdat ze aan alle kanten naar boven kwamen, dus toen vroeg ik of ik het water in en mocht en voor deze ene keer mocht het!!!!!! :D :D het was zooooo gaaaaf!! Ze zwommen voorbij en ik dook het water in, ze waren vlakbij en doken onder water toen ze me passeerden, echt té cool! Ik hebt de rest van de dag met een big smile op m'n gezicht rondgelopen!

De rest van de dag had ik het hele zwembad voor mezelf, lekker chill boekje gelezen, gezwommen, heerlijk uitgerust.

Over een paar minuutjes vertrek Ik richting het zuiden, naar Ulu watu. De zonsondergang schijnt daar ook wel mooi te zijn (lees understatement ;))

Dikke kus xxxxx

1. Arnie:
    12 oktober 2013
    Da's best wel tamelijk heel erg verschrikkelijk uniek en gaaf!!! veel plezier
  2. Sjeel:
    12 oktober 2013
    WOWWWW WAT VET!!
  3. Janneke en Feline:
    13 oktober 2013
    Ooh wat geweldig! Heel bijzonder!
  4. Inekekranenborg:
    14 oktober 2013
    Wat geweldig! waren de dolfijnen niet erg groot als je zo dichtbij
    zwemt? Voelde je dat ze met jou communiceerde? of kan dat niet?? liefs,Ineke
  5. Hans:
    14 oktober 2013
    Daar heb je Nikki, Nikki, zij zwemt geweldig
    met een dolfijn - om trots op te zijn!
    Veel plezier meisje, reisje, groet van ons allen -
    avonturier met 't dolfijnendier!

(vrij naar 'daar heb je Skippy, Skippy'...)
  6. Gretha palma:
    17 oktober 2013
    Hij Karin,
    Wat een geweldig verhaal. Ik zit nu op Curaçao lekker te genieten.
    Volgende week vliegen wij met een zes persoon vliegtuigje naar Boniare.
    Ik vind dat best wel eng maar ga het wel doen.
    Veel plezier en geniet maar veel.
    Groetjes van Gretha.
  7. Carlijn:
    17 oktober 2013
    Waaauw wat cool!!! Nu ben ik ECHT JALOERS!