Zuid Bali

15 oktober 2013 - Uluwatu, Indonesië

Hallooo lieve mensen,
Zaterdag ben ik vanuit Lovina vertrokken naar het zuiden van bali.
Ik had een prima hotelletje vlakbij t strand in Uluwatu. Aan t eind van de middag kwam ik aan en ik ben meteen naar t Padang Padang beach gereden met een scooter. Waaaauwwww wat een strand!!!! Echt supermooi uitzicht. Je staat op een brug en vanaf daar kijk je uit over de baai, echt machtig! Blijkbaar was dit één of ander beroemd strand, want er kwamen steeds grote groepen Aziatische toeristen, met lange mouwen en lange broek voorbij terwijl ze honderden foto's van elkaar maakten. Ongelofelijk hoeveel foto's ze allemaal maken, ze staan of zitten geen seconde stil om te genieten.

Na een paar uurtjes op t strand, ben ik naar een andere baai gereden om wat te eten en de zonsondergang te kijken. Savonds ben ik weer teruggegaan naar Padang Padang beach want er was n beachparty. Daar kwam ik wat mensen tegen waar ik n superleuke avond mee gehad heb. De volgende dag met hun op t strand gechillt en surfers gekeken. T zuiden is echt de plek voor surfers, de golven zijn hoog en er lopen hier alleen maar surfdudes rond. Heerlijk relaxed dagje. Tot nu toe heb ik volgens mij best wel geluk gehad met de mensen die ik ben tegengekomen, met de meesten heb ik echt een goeie klik (heel erg fijn!!) De volgende dag ben ik met de scooter naar de Uluwatu tempel gereden, de tempel ligt op de rand van een klif met een prachtig uitzicht over zee. Daarna ben ik naar dreamland beach gereden, omdat n aantal van de gasten die ik ontmoet had daar gingen surfen. Maar het is echt niet normaal hoe mooi t hier is, ook dit strand was echt een paradijsje. Iets te hoge golven om te zwemmen, maar ik heb me d'r 1 keer aan gewaagd en ondanks dat ik m'n bikini goed moest vasthouden heb ik t er nog redelijk elegant vanaf gebracht. Na mij probeerden andere mensen t ook, maar die spoelden allemaal als eens stel walvissen weer aan hihihi. Savonds ben ik naar Bingin beach gereden, om daar lekker te eten met de zonsondergang erbij, lovely. Ik kan jullie wel blijven vervelen met steeds hetzelfde verhaal; prachtig strand, mooie zee en nog mooiere zonsondergang, dus daar hou ik nu mee op.

Vanochtend ben ik naar een hostel in Jimbaran gegaan om weer even wat anders te doen, maar ook hier tzelfde verhaal...te mooi om waar te zijn. Vandaag had ik wel ff n minder dagje, na t ontmoeten van al die leuke mensen, was ik ineens weer alleen en voelde ik me n beetje eenzaam en mis ik Theeeoooo best wel erg. Dus heb ik lekker rustig aangedaan vandaag. Ik ga zo maar eens vroeg slapen, want ik ga morgen naar een hotelletje aan t strand waar ik tot vrijdag blijf. Helaas geen WiFi, maar wel uit bed stappen met m'n voetjes in t zand. En dan komt vrijdag m'n moeder al!!!! Superleuk, ik heb d'r heel veel zin in!

Kusssss

1. Sjeel:
    15 oktober 2013
    Wij missen jou ook!! Fijn dat mama komt:-) Sanne zei dat je met mama naar ubut(schrijf je dat zo?) Moet! Daar zijn allemaal kuuroorden enzo:-) dikke kus
  2. Janneke en Feline:
    16 oktober 2013
    Whaaaa die foto's zijn echt prachtig! Hier regent het alleen maar en we hebben de verwarming alweer aan...F is snotverkouden kortom: hier is het snertherfst. Daar is het paradijsssss! Veel plezier met je moeder! Xx
  3. Carlijn:
    17 oktober 2013
    Alleen maar goed voor je relatie, even lekker elkaar missen! :)
    Veel plezier met je moeder, leuk dat ze komt!
  4. Inekekranenborg:
    17 oktober 2013
    Lieve Nikki,
    Al dat moois verveelt nog lang niet!!
    Stop al dat moois maar in je hoofdje voor als je weer thuis bent!
    Veel plezier samen met je moeder!liefs Ineke