Gili T

4 november 2013 - Gili Trawangan, Indonesië

Hoiiii lieve mensen,

Daar ben ik weer!!! Nu vanaf de Gili eilanden, zoals je misschien al gezien had op Facebook! Ik ben vorige week behoorlijk ziek geweest, dus heb een beetje een rare week achter de rug. Veel in bed gelegen en lekker rustig aan gedaan! Maar dat kan eigenlijk niet anders op dit eiland! De Gili eilanden, zijn drie kleine paradijselijke eilandjes bij de noord-west kust van Lombok (groot eiland naast Bali). Je hebt Gili Trawangan, Gili Meno en Gili Air. Drie totaal verschillende eilanden, met allemaal hun eigen vibe. Ik zit nu op Gili T, dit is t grootste eiland met veel backpackers en feestjes. Het is écht één groot paradijs! De zee is zoo blauw en t strand zoooo wit en gewoon prachtig!!!! T enige vervoer dat ze hier hebben is paard met wagen en de fiets! Zo heerlijk rustig en ontspannen! Toen ik hier aankwam, was ik nog best wel ziek dus heb ik de eerste dagen alleen maar in bed gelegen, maar gelukkig heb ik nog zoveel tijd dat ik het belangrijker vond om eerst goed uit te rusten. Zaterdag voelde ik me al stukken beter en heb ik de hele dag op t strand gelegen en heb ik was meiden ontmoet waarmee ik 's avonds naar de blackmoon party ben geweest. Ik hield t niet heel lang vol, dus lag netjes om 00.00u in bed hihi! Zondag had ik met een meisje uit Australië afgesproken om lekker op t strand te gaan liggen en te snorkelen. Het was een hele leuke en gezellige dag! Later zijn we wat gaan eten bij de sunset bar met twee gasten uit Canada, Vancouver! T waren helicopterpiloten die de natuurparken ik de gaten houden enzo, echt heel erg gaaf! Allemaal verhalen over beren en cougars, Theo had t geweldig gevonden!!
Eeeeeeeeeennnnn ik heb gister iets heeeeel gaaaaafs besloten!
14 november vertrek ik met de bus vanuit Gili T, naar Labuan Bayu in Flores!! Vanaf daar ga ik 3 dagen een liveaboard doen rond de Komodo eilanden!!!!!!!!!!! Een liveaboard houdt in dat je een paar dagen op boot leeft en eigenlijk de hele dag door aan t duiken bent!!!! Ik heb d'r zoveel zin in, niet normaal! Daarna ga ik verder naar Kuta in Lombok en dan is t alweer bijna t einde van m'n reis! Gelukkig heb ik nog 1,5 week hier op de Gili eilanden en ben ik van plan samen met Mariya t meisje uit Australië hier nog samen te duiken (Als ze haar padi heeft) en daarna de andere eilanden te verkennen!

Wou dat jullie hier waren om dit prachtige, geweldige eiland mee te maken!
Heel veel sterkte daar in t koude NL en dikke Kuss!!!

1. Jelle:
    4 november 2013
    Wauw, wat een gave reis maak je! Ik ben ontzettend jaloers maar ik mag ook niet klagen hier op Mallorca haha, geniet van de rest van je reis!
  2. Sjeel:
    4 november 2013
    Cougars? Hadden ze leuke verhalen over oudere dames met jongere lovers? En dat had Theo heel leuk gevonden ;)?

Klinkt goed allemaal Nik, ben nog steeds helemaal niet jaloers! En wat tofff die liveboard tocht!!

Kusjees
  3. Carlijn:
    4 november 2013
    Jeee, daar ben je weer! :)
  4. Inekekranenborg:
    5 november 2013
    weer een heerlijk verhaal, zo weet ik een beetje hoe ik aan je moet denken.... alleen naar de dokter ,ziek..weer opgeknapt..en weer kunnen genieten!!Fijn dat je nog veel leuks in het vooruitzicht hebt. Vandaag is Feline geweest en gisterenTheo,mijn week kan niet meer stuk! Dag lieverd, bedankt voor de up-date! Ineke
  5. Renske:
    10 november 2013
    Ha Nik! Ik vind t zo onwijs leuk dat alles zo goed gaat en dat je zo heerlijk aan het genieten bent! Echt stoer hoor! En je verhalen klinken allemaal even goed! Zeker als je hier buiten zeikende regen tegen de ramen hoort en de tuin bijna een zwembad is! haha. Dan even een paar fotootjes van jou en die geweldige blauwe zeeën bekijken is geen straf! Heel veel plezier met de liveaboard! Geniet er weer lekker van!! XX
  6. Janneke en Feline:
    10 november 2013
    Whoeoeee gaaf allemaal, gelukkig ben je weer beter!
    Geniet er nog even van, hier in NL is het koud en nat en donker....dikke kus!
  7. Hans:
    16 november 2013
    Geweldig Nikki, en fijn dat je weer beter bent! Wat een adembenemende prachtige natuurervaringen heb je daar! Geniet ze & knuffel van Hansi (gezien jouw afwezigheid hier houd ik Theo tijdens een knuffel wat langer vast). x()X