Crocs & Koala's

22 november 2014 - Magnetic Island, Australië

Even een korte update vanuit de bus (jaja luxe, bus met wifi)

Ik ben nu vanuit Townsville onderweg naar Airliebeach. Afgelopen paar dagen was ik op magnetic island, wasr ze een wildlife sanctuary hebben en daar kon je koala's knuffelen!! En ze hadden allerlei verschillende dieren die ze opvingen en verzorgden. Leuk om die beesten eens in t echt te zien, natuurlijk zou t nog 10 x beter zijn om ze echt in t wild te zien, maar wie weet komt dat nog!! De wallaby's zijn trouwens wel wild, die lopen hier gewoon overal rond te hupsen! Schattig met die baby! Er is dus n verschil tussen wallaby's en kangaroe's. Kangaroes zijn groot, ongeveer zo groot als wij als ze op hun achterpoten staan. Wallaby's zijn wat kleiner en totaal niet gevaarlijk, terwijl een kangaroe je zo kan bespringen hihi, jammer genoeg heb ik die nog niet gezien. Ik heb wel al van veel mensen gehoord, dat als je 's avonds in de auto rijdt, ze voor de auto springen omdat ze op de lichten afkomen en dat er dus regelmatig kangaroe's langs de weg liggen (zielig :( )

Nu dus onderweg naar Airlie beach, waar ik Hannah weer zal zien en over een paar dagen full moon zal vieren op een zeiljacht in de whitsunday! Klinkt niet verkeerd he?!

Dikke kus en to snel

1. Inekekranenborg:
    26 november 2014
    wat een leuk verhaal!! veel plezier!!