Welcome to Bali!

5 oktober 2013 - Bali, Indonesië

Hallo allemaal!!

Dankjulliewek voor alle lieve berichtjes!! Echt heel fijn.

Alles gaat goed! Bangkok was erg leuk, ik kwam 's ochtends om 8u aan in t hotel en ben meteen m'n bed ingekropen. T was echt een heel goed en netjes hotel. 'S middags ben ik met de skytrain (metro) naar sukhumvit ofzo gegaan. Ik twijfelde heel erg of ik wel moest gaan...maar de hele dag in t hotel blijven leek me ook niet relaxed. Dus ben ik toch maar gegaan en ik voelde me best stoer dat ik gewoon zelf helemaal met de metro ben gegaan. Echt een leuke wijk, er waren hele grote en luxe shopping malls en een skybar waar ik de zonsondergang heb gekeken! Toen toch maar met de taxi terug naar t hotel waar ik een massage heb geboekt. Ik ben er wel achter dat Thaise massage eigenlijk niks voor mij is, tis meer marteling dan ontspannen. Vorige keer in Thailand dacht ik steeds "hmm dat was niet echt ontspannen, maar misschien is zij gewoon niet zo goed..."..mare ik denk toch dat t bij een Thaise massage hoort dat je overal beurs bent na afloop. Ik denk zelfs dat ze op een gegeven moment m'n hoofd van m'n nek getrokken heeft en mn benen doormidden heeft geslagen, niet normaal! Gelukkig heb ik goeie hoop, misschien zijn die Balinese massage wel beter.

Na de massage werd ik naar t vliegveld gebracht rond 11u 's avonds, ik vloog om half 3 's nachts, dus heb weinig kunnen slapen. T vliegtuig was vrijwel leeg, dus ik had 3 stoelen helemaal voor mezelf. Gelukkig maar want ik had zelfs voordat ik woensdag t vliegtuig in ging al pijn aan m'n kont, van die plastics stoeltjes op t vliegveld. Om 7u sochtends moest ik overstappen voor m'n vliegtuig naar Baliiiiii!!!!!!! Eindelijk!!! Nog 5 uurtjes vliegen en dan begint t echt!!

Om n uurtje of 4 kwam ik aan bij Bali Summer Hotel in Kuta. Ik ben meteen t zwembad ingesprongen en daarna naar het strand gelopen voor de zonsondergang. T hotel zit aan een leuk straatje met winkeltjes en t is 3 minuutjes lopen naar t strand! Heerlijk, ik heb helemaal t Bali gevoel!

Door m'n jetlag was ik vanochtend om 5u al wakker en voelde ik me niet zo relaxed. Bij t ontbijt werden er stiekem foto's van me gemaakt door mensen die ook zaten te ontbijten. Gister werd me ook steeds gevraagd of ik met mensen op de foto wilde, ze stonden nog net niet in de rij :S Vandaag was ik daar n beetje klaar mee, dus dat doe ik niet meer... Ik blijf niet bezig! Op n gegeven moment vroeg ik aan iemand, "waarom wil je dan een foto met mij?" "Voor mijn eigen collectie...." ????? Beeetje raaaaaaar!! Verder heb ik lekker de hele dag op t strand gelegen, lekker boekje gelezen, in de zee gezwommen en surfers gekeken. Bizar hoeveel gezinnen met kinderen hier trouwens zijn. Echt apart, vraag me af wat ze hier te zoeken hebben.....volgens mij hebben ze niet door echt hoe speciaal Bali is....
De mensen zijn hier heel aardig, vooral de locals komen ff een praatje maken, maar verder heb ik nog niet echt mensen ontmoet. Hoeft voor mij ook nog niet echt, vind t eigenlijk wel lekker chill ff in m'n eentje. Gewoon doen waar ik zelf zin in heb en per dag bekijken wat ik wil doen.

Ik weet nog niet wat ik morgen ga doen.... Ik moet uitchecken uit m'n hotel, dus misschien ga ik wel heel ergens anders heen.... We'll see :D

Dikke kus uit Bali

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Martijn:
    5 oktober 2013
    Leuk dat het goed gaat daar! En natuuuurlijk wil iedereen op de foto met j, nu Theo ze niet kan wegslaan ;)
  2. Janneke en Feline:
    5 oktober 2013
    Jeej je bent er! Hopelijk is je jetlag snel voorbij en genieten maar!
  3. Sjeel:
    6 oktober 2013
    Wow je bent dus een soort van attractie daar? Vreemd hoor!!! Ben benieuwd naar je volgende verhaal:-)
  4. Els van Boom:
    8 oktober 2013
    Hoi Nikki....bereid je maar voor en wen er maar aan, in Indonesië blijf je een attractie, overal en altijd wil men met je op de foto en de kids blijven je vaak aanspreken. Ze willen overal graag een paar woorden Engels leren.

Geniet..groetjes van Els
  5. Carlijn:
    8 oktober 2013
    Deze whizzkid heeft iets niet goed gedaan, toch geen berichtje gekregen dat je een niet verhaal hebt gepost.

Fijn te lezen dat je goed aangekomen bent. Ik ben heeeeel benieuwd hoe het nu met je gaat en ik ben jaloers want de dagen worden er hier ook niet vrolijker op (zonder zon en met kou).
  6. Inekekranenborg:
    10 oktober 2013
    Lieve nikki, bedankt voor je leuke verslag.Fijn dat je bent aangekomen!Ik vind je zo dapper! idee.... voor elke foto moet je gewoon geld vragen. misschien is het gevraag dan snel over. Zaterdag zijn we naar de oefenwedstrijd van heren1 geweest,het is een goed team(denk ik) ik denk veel aan je liefs ineke(en hans)
    Ik hoop dat het mailtje dit keer lukt! ik heb er al 3 verstuurt die mislukte maar ja..oefening baart kunst!! dag meisje!